home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
Once upon a time
Sunday 17 June 2012 @ 10:26:00 pm | 1 individual(s)
Assalamualaikum

sedar x sedar lagi 2 minggu habis cuti,, OME! cepat sangat masa berlalu,masa berehat pun mau habis  maka bermula lah hidup ku sebagai student nurse lagi lepas ni. =.=`.see, aku mengarut lagi.WSE!,, :p

selama cuti nii, baru hari nii lah rasanya terbuka blog yg gelap nii. jyeaahhhh!i'm love it!!!jadi memandang macam kejakunan jadi scroll punya scroll ternampak lah blog sorang kawan lama yang telah lama meninggalkan aku sebab dia berpindah ke Sandakan,, di mana tempat aku study sekarang,.. i really miss her so much,. even tak lama berjiran, tpi sempat bermain bersama masa tadika,tumpang kereta kalau mau pegi sekolah dengan sorang kawan lelaki yang bernama Fadli yang tak tau mana sekarang,sempat bermain di bawah flat guru kalu sudah jam 5.hmmm.. cubalah kita sama2 membesarkan, BEST! tapi Allah dah atur semua.kita berpisah diusia muda, dan Allah pertemukan kita balik di usia remaja..even x face to face jumpa, kemesraan tuu still ada, jumpa pun di alam maya. perghhh!sandi sgt2.. Iraa? bilalah kita mau jumpa nii,, kepingin nii mau usrah ngan ko? boleh kan?? (buat muka comel)

jadi malam nii aku jadi nakal sikit p blognya dan telah mengacau shoutboxnya.hehehe.. n kami pun bersambunglah di fb,, dia usha aku dulu..hahaha! aku saja mau minta nama skypenya.. jadi kalau aku boring ka apa, bolehlah berskype,, ya Iraa!! mau sgt2 nii.. so here some our conversation b4 dia meng'off9' kan diri,,




nah,,, beginilah kami punya cerita sedikit sebanyak ubat kerinduan..erkk.. ko rindu aku ka iraaa...? nama blog budak nii, carilah sendiri..hahaha..wat ever happen iraa,, I Love U Lillahi Taala,, :'),, take care there,.. lepas nii jgn blushing lebih2 plak..Oke,, aku wat entry nii sekadar memenuhi kehendak hati yg sedang merindu sahabatnya. ada quote nii yg aku suka sgt2...hehehe.. :D

Ukhuwah = “True love means helping each other to attain Jannah”

jadi, if i ada salah pa2 ke, remind me, "Ukhuwah Adaban Abada".. till see u one day,.aku mau tdo dah,, ko sana masih awal, aku sini mau tidur dah,, Assalamualaikum! ^_^

Labels:

SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.