home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
its really long time
Sunday 20 May 2012 @ 9:53:00 pm | 0 individual(s)
Assalamualaikum.




wah,,lama sungguh blog ini ditinggal oleh tuannya yg chomel(alhamdulillah)...mesti ada yg tertanya mana sudah si farah? wujud lagi ka? hidup lagi ka?bersarang sudah blognya tuu kesian..kalu ada,, alhamdulillah,, concern jugak kamu sama saya kan(hehehe)..jangan risau,, saya masih hidup,alhamdulillah,,n masih wujud juga..sebenarnya ada hati jugak mau update cerita baru tapi,masa tidak mengizinkan saya untuk menaip,sebabnya,.jadual bekerja yg sangatlah terlalu padat.aduih,,ingatnya kita robot xtau erti penat.kalu robot boleh lagi di'charge'. nii x.. kerja selang seli,,hmmmm...penat tuuu!!

tapi, penat macammana pun kita keja, kalu kita buat ikhlas, senang hati tgok pesakit dapat senyum.dapat makan dengan baik,sihat setelah beberapa bulan,tahun,hari,minggu di hospital,wah,, kagum dengan ketabahan dorang menjalani kesakitan.walaupun kerenah pesakit nii kadang menyakitkan hati sebab terlalu cerewet,terpaksa juga kuatkan hati untuk ambil TPR dorang.

tempat aku kerja yang pertama adalah di wad perubatan lelaki,.aku no komen lah pasal nii..oleh kerana wad perubatan, segala penyakit kritikal boleh jumpa disini.sapa yang rajin menanya taulah apa saya buat masa bekerja di wad ini.memang sgt mencabar.tapi,,saya enjoy kerja sini.. ^_^

beralih pula ke wad pembedahan wanita,nah.. disini yang best.. kerja di wad nii xseteruk yg di atas(bukan teruk sgt pun diatas tuu).. kiranya bolehlah cuti2 jap di wad nii,, sebab kadang2 satu cubicle ada dua tiga org ja tinggal,almaklum,, wad pembedahan,,kan.. 2 minggu sini memang bestlah... =)

wad akhir aku di wad perubatan perempuan,.sama keadaan macam di wad pembedahan perempuan.. wpun 2 hari ja.. tapi best.. 

bila sesuatu kerja yang kita xpernah expect nak buat.,.bila kita buat and kita mampu lakukannya dengan baik,hati rasa lapang n tenang.. dulu, aku xpandai nak ambil tekanan darah guna manual punya.sekarang aku dah mahir menggunakanya..yeah!!

okelah,, klu aku cerita bnyak2 nii,, kamu faham ka? kalu faham,. tolong bagi feedback!! ya..
SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.