home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
CNY=CUTI
Tuesday, 24 January 2012 @ 6:17:00 pm | 0 individual(s)
Assalamualaikum people,


 Wah, lama betul aku xUpdate kan ini blog.,fyi, kawasan asramaku xda wireless connection,tambahan lai aku xda BB,naa..bosan tahap gaban lah aku jawabnya,,nsib baik ada CNY nii,, bolehlah balik tawau,beli BB,.hehehe,.Oke,Pejam celik,pejam celik, malam ni, malam terakhir aku di rumah.. uwaaa, napalah 'panjang' sgt cuti ni,. lusa mula sudah kuliah,. sepanjang 2 minggu aku kuliah.. Alhamdulillah, masih belum stress lagi,,kan belum ada assignment. lagi2 seniorku oke2 belaka. apa yang aku suka bila di kolej, persatuan disana agak aktif, setiap sebulan ada 2 kali ceramah dengan ust.Suffan.. ya, aku suka sgt. ndak jugak aku rasa kosong bila berada di kolej. oke2, cukup cite pasal kolej nii.. berat hati bah mau balik sandakan. eee, lama lagi aku dapat pulang.. harap2, lepas sem 1 nii habis,, xdalah oncall apa2.. mau balik,,n sedia untuk sem 2.. Amiin!!

 Sepanjang cuti nii,, aku xbetah duduk di rumah bah.. ada jak kawan mengajak jalan., "spending time" ngan dorang adalah saat yang manis..bila lagi dapat kumpul semua pun xtau bila.. lepas nii mesti semua akan sibuk dengan perjalanan hidup masing,. eh,,sayang kamu semua!! okelah,,got to go now,. wait for my update entry di kolej ya.! take care n wassalam.
SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.