home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
2012 Akhirnya...
Sunday 1 January 2012 @ 12:44:00 am | 0 individual(s)
Assalamualaikum :)
  

Akhirnya,melangkah juga kita ke tahun 2012 kan.. Alhamdulillah, msih diberi kenikmatan hidup sepaya dapat berbakti untuk agama. semoga dengan bertukarnya nombor dari 2011 ke 2012 dapat kita menambah pahala ya. Oke, alhamdulillah jugak.. apa yang dicapai di tahun 2011 yang lalu,hampir terlaksana dan tercapai.Yeah!!!! akhirnya dapat jugak aku terserap masuk dalam Usrah di sekolah walaupun pada awalnya agak keras jugak hati nii..huh!! dannnn!! yg paling penting,, impian selama nii mau ikutt program dulu dulu akhirnya sampai jugak.. dannnn!! borang spa8 akirnya diterima dan aku akan melanjutkan pelajaran ke kolej kejururawatan tak lama lagi[akunakpromotenii,silalah jeles.. :p]..yeah!!!

doakan aku yaa kawan2ku,semoga di kolej nanti dapatlah biasakan diri tinggal tanpa family tercinta.. dannn kepada kawan yg tak henti2 bgi sokongan moral n rohani,terima kasih banyak2,untuk bebudak 6RO,weee,,,aku sayang kamu semua,, ain,niar,.tggal kamu dua jak nii dalam kelas,, kalahkan dorang yang lain ya,.to my new fren ever and always,maafkan aku seandainya selama perkenalan kita ada kelakuanku yang kurang menyenangkn kamu2 semua ya[iloveuall] tak lupa juga kepada cikgu2 yang kusayang sekalian..terima kasih atas tunjuk ajar kepada saya selama ini..dari form 1-6ro,,terima kasih banyak2,doakan kejayaan saya dikolej ya.. :')

p/s:tetiba emo ditahun baru.. :')
p/s/s:eh,,kamu, bestfriend saya!! teruskan perjuangan ya!!
SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.