home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
Salam awal Muharram
Monday, 5 December 2011 @ 10:12:00 pm | 0 individual(s)
Assalamualaikum duhai pembaca blogger[s]... apa kabar hari ini, semoga sihat saja ya disamping keluarga yang tersayang.Alhamdulillah,,akhirnya blog kembali aktif setelah lama betul bercuti.Ya,tuan punya blog bercuti,,blog pun bercutilah.dan Alhamdulillah,,blog sudah tidak serabut[tuu lah private,sebenarnya]..terima kasih banyak2 kepada kak Irna yg sudi menolong mencantikkan blog nii.Okelah.. apa lagi yang mau aku coretkan disini.Terlalu banyak idea di kepala smpai tak tahu mana yang mau ditulis. sebelum terlambat Salam Maal Hijrah kepada semua.


agak skema ya ayat di atas,[pengaruh novel],okelah baru2 nii. kami sekeluarga mengambil peluang untuk bercuti di semenanjung. yalah,,asyik pegi KK ja setiap tahun.tetap bersyukur wpun di KK jak. Alhamdulillah. sepanjang cuti disana.hari2 jalan.pokoknya..xbetah di rumah. yalah.rumah pkcik di Serdang, kalu nak g KL kena naik bas Rapid KL or Metrobus mengambil msa sejam jugaklah untuk smpai KL.oke,,lokasi utama hari pertama ialah The Mines,oke sini aku,adik aku,n sepupu aku naik bus untuk pertama kalinya. ala,mcm biasa jak pun.esoknya baru jalan di Masjid India..oke,aku suka ke tempat tuu,,senang nak cari tudung bawal yg boleh tahan harganya berbanding di Tawau. jadi aku pun memboronglah tudung bawal, kembali ke alam fitrah.,sekarang lebih gemar pakai tudung bawal.Oke,,hari ketiga dan keempat pergi lah semua mall yang ada di KL tuu dgn jayanya.

apa lagi,.oh ya,,sekarang nii sebenarnya tengah menunggu panggilan taklimat dari JKNS untuk jurusan kejururawatan.sudah lebih kurang seminggu menunggu xda lagi jawapan. janji 1hb hari tuu. aiya..napa lah lmbt sgt kan..informasi baru dapat tadi kawan bgtau,dia dah ditelefon jam 5 petang gitu..kenapa aku tidak? ehmm..dia bgtau jugak taklimat tuu tanggal 15hb nii..Ohhh,,aku ada program masa tuu...Ya Allah..permudahkanlah urusan hamba. Aku mesti pegi program nii,sebab mungkin nii lah kali terakhir aku mengikuti program. takut2 nanti..xda kesempatan mau tarbiyahkan hati nii,tp,,ilmu Allah sungguh luas,,dimana2 pun boleh mencari ilmu. wallahua'lam.


ayat-ayat cinta sebelum mengakhiri post malam ini:
Cinta semalam menjadikan umat Islam yang hebat. Cinta hari ini menjadikan umat Islam luput tenggelam. Sirna oleh cinta yang bukan lagi cinta.
SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.