home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
Kembali kita bersua
Tuesday 20 December 2011 @ 9:39:00 pm | 0 individual(s)
Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum semua. sihat ke pembaca blog saya nii. alhamdulillah!! wah,agak lama ya saya x mengUpdate blog nii,.ada sesapa rindu x dgn entri dalam blog nii,(mood: perasan jap.. :p).. Alhamdulillah, baru semalam saya pulang dari KAMI yang pernah saya war2 kan sebelum nii(xbaca lagi..cari di archive tuu eh.. :D ). terus terang saya katakan inilah kali pertama saya hadirkan diri dalam program islamik yang sgt2 menarik dan BEST.walaupun terpaksa datang lewat iaitu selepas solat maghrib di rumah kerana terpaksa mengikuti taklimat kejururawatan,alhamdulillah,smpai jugak hajat untuk pergi dan tertinggal beberapa slot kuliah tp tetap semangat untuk pergi, dan sgt2 terharu my whole family hntar kami dua beradik,disini boleh kita lihat bhawa my beloved family support n mempunyai harapan yang sgt tinggi supaya kami jadi anak yang baik,insyaAllah. bermalam selama 5hr 4mlm memang tidak cukup rasanya untuk melakar satu pengalaman tapi cukup dengan sebuah kenangan membolehkan kita hidup dgn baik n tenang,.segala memori yg dilakukan bersama membuat kita mnjadi lebih dewasa,. apa yang paling seronok dalam program nii. ini bukanlah kali pertama saya melakukannya, xjugak selalu tetapi tetap rasa seronok iaitu makan secara berjamaah di talam. ya TALAM.walaupun satu talam untuk 6 org,perbuatan ini membolehkan berat badan saya naik 2kg. Alhamdulillah 6 org 1 talam pun boleh mengenyangkan perut yang lapar.hehehe. 

oke,kepada anak2 bumi tawau yang tak berkesempatan untuk mengikuti program ini,,bolehlah hadirkan diri anda semua pada program KAMI tahun hadapan,insyaAllah. sekurang2nya kalu ikut program mcm nii xlah kita semua membuang masa jalan2 di bndar yang xda pa2 faedah yg boleh diperoleh. lebih baik lepak di madrasah dapat jugak jumpa kawan2 yang baru.perangai yg bermacam ragam tapi seronok.disitulah pengalamn bermula. perkara yang paling menyentuh sanubari ini,,ialah semasa lambaian ukhuwah.air mata nii xpandai nak berhenti sebab dah nak balikkn. masa dalam program beria2 nak balik awal, bila dah smpai masa nak balik ngis mcm nak bnjir ja tawau.hahaha.


kalu boleh saya pun mau tulis jugak smua kenangan semasa berada di madrasah tuu,tp..nanti para pembaca xlarat nak baca pnjang2 + dgn font yg kecil dalam blog saya,t tak pasal2 juling mata kamu semua,saya xmau tggung tuu,.hehehe,,[gurau ja ya].kalu nak rasa pengalaman kena rasa sendirilah manis pahitnya.baru nikmat hidup terasa,terasa indahnya ukhuwah. Okelah, rasanya smpai disini dulu coretan diari saya pada malam nii,,semoga dengan entri ini boleh menaikkan semangat para pembaca khususnya di bumi tawau ini untuk mengikuti program islamik ini. saya akhiri tulisan saya ini dgn sebuah video pendek.." Beramal Kerana Allah". wallahu'alam. :)


p/s:mcm karangan sudah kan.pastu skema betul ayat,xpalah..tuu pun kan dikira dakwah. :)
SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.