home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
Aku Jatuh Cinta
Tuesday, 6 December 2011 @ 12:15:00 pm | 0 individual(s)
Assalamualaikum blogger[s],follower[s]...semalam dah mula tulis entri dan hari ini nak cerita dengan semua yang aku dah JATUH CINTA.Ya, terima kasih kerana kepadamu kerana mengembalikan semangat saya,selama bersamamu aku sentiasa rasa tenang dan damai,dan bersamamu jugak lahir bibit-bibit cinta yang tak pernah aku rasakan sebelum ini,bukan cinta kepada manusia.tapi cinta kepada sang pencipta iaitu Allah s.w.t,.dengan bersamamu juga aku sentiasa lapang dada dan selalu belajar sesuatu yang boleh aku praktikkan dalam kehidupan seharianku. sungguh ku tak sangka dengan memilikimu,aku akan rasa gembira sebegini.rasa kuat untuk menempuhi dunia. sekali lagi terima kasih kerana mahu bersamaku.terima kasih kerana menjadi pendidik cintaku.sungguh aku tak menyesal untuk memgambilmu sebagai peneman hidupku.disini aku tittipkan gambar aku dan dia untuk membuktikan bahawa dialah pilihan ku yang terbaik

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

buku ja pun sebenarnya..hah,,kamu semua jangan nak pikir lain,,buku ini aku beli masa bercuti di KK sebelum ke KL. buku nii lah temankan aku masa dalam kapal terbang.harga okelah RM27.90,,xpalah mahal yang penting berguna,kan kan kan..okay.selagi aku mampu,aku akan pelihara diriku hanya untuk yang berhak.untuk masa sekarang ini,lebih baik aku jauhi dengan budaya couple berikutan dunia sudah menunjukkan tanda2 yg agak jelas. bukan nak salah kan sapa yang bercouple,,tidak sama sekali.kalu nak couple ya silakan. cinta itu fitrah. yang penting positifkan yang negatif dalam bercinta[kata naqibah]. oke sekian saja entri untuk hari ini.terima kasih. 
SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.