home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
Kenapa begini
Monday 31 October 2011 @ 10:00:00 pm | 0 individual(s)
Assalamualaikum..

well,,we meet again, praises all to Allah because of Him we still can breath,working,joking,laughing n meet our lovely one that is friend. Thanks to people who teach me how to become a patient person. thank you so much. because of you i can be o strong person,because of you i can be a better person,and  because of  i can be a loyal person. once again thank u so much... :')


 Alhamdulillah..tukar bahasa sudah.BM..."Cintailah Bahasa Melayu Kita". oke sesuai dengan tema. jadi saya mahu menyemarakkan lagi kempen Bahasa Malaysia ini,supaya bahasa kita ini disanjung dan dihormati. Siapa lagi yamg mahu menyemarakkan bahasa kita,jikalau bukan diri kita sendiri.betul kan? jadi marilah kita bersama-sama menyemarakkan penggunaan bahasa melayu . kurangkan penggunaan bahasa rojak. " Bahasa Jiwa Bangsa".

Alhamdulillah,,tadi dah cek SPA..saya dapat tawaran belajar kursus kejururawatan. tapi yang menyedihkan. tempat latihan belum ditetapkan dan akan diketahui pada 1 disember ini. mudah-mudahan dekat saja tempatnya.Amin...Dan,PERHATIAN!! kepada remaja-remaja yang berada di Tawau, bosan duduk di rumah sepanjang cuti,jom kita buang masa dengan benda yang bermanfaat n berfaedah dengan mengikuti "KURSUS AMAL ISLAMI" anjuran PERPPIS  bahagian Tawau.


 untuk maklumat lanjut sila layari blog rasmi PERPPIS atau berjumpa AJK PERPPIS(TWU) sekolah
masing-masing.


Aku belajar menjadi insan REDHA..dalam mengharungi UJIAN yang TIBA, aku cuba menjadi BAHAGIA, walau HATI sarat PENUH DUKA kerana aku tahu ada CINTANYA..bersama ujian yang sedang ku RASA..✿~

>>> DIA MENGAJAR kita dengan caraNYA..cuma bila kita TIDAK REDHA, dan TIDAK mahu TERIMA maka kita akan RUGI, belajar ‘direct’ daripada tarbiahNYA..

Terima Kasih
SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.