home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
i wish i can.....
Sunday 16 October 2011 @ 4:49:00 pm | 4 individual(s)
Assalamualaikum peeps!


semangat on9 kini berada di tahap yang maksimum . dush! alhamdulillah subjek BM2,MUET (speaking n reading), P.AM2 dah selesai dijawab. kini menunggu giliran BM1,PP 1&2,EKO 1&2 dan MUET (listening n writing) . fuh! susah banget deh mau jawab ne subjek. pa pun kena BOLOS saja subjek nii kan .

Oke,,malam nii sekolah kami akan adakan prom untuk T6 atas, yelah dah nak keluar sekolah kan . jadi ada sedikit farewell party untuk dorang.teeeheee! aku adalah org yang terpilih untuk menyertai prom nii. mcm2 perasaan sekarang nii tau . tak mampu diucapkan melalui kata2. :D 

mengenai fesyen yang akan aku gunakan masa prom nii. simple yang amat. aku just wear Jubah+Pashmina+Purse cream colour+heels. nii pun minta pendapat dari my dear Nur Hazimah , thanks so much 4 your suggestion ya .  tema untuk malam nii GLAMOUR. so,aku xtau apa yang aku pakai nii glamour or x.lantaklah,.apa yang pnting dapat makan. hahaha!!

well,apa pun aku harap sangat2 prom nii akan berjalan dengan lancar seperti yang dirancangkan oleh cikgu n kami dari PERTENA untuk mantan PERTENA.insyaAllah , Amin..

oke guys,till see u next entry. selamat maju jaya kepada calon2 EXCEL . belajar bagus2, Jawab betul2, sebelum menjawab zikir bnyak2, dah selesai jawab bertawakal kepada Allah. 
wassalam,terima kasih
SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.