home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
Hai,,semua!
Tuesday 25 October 2011 @ 10:58:00 pm | 2 individual(s)
✿ ܓBerterima kasihlah pada yang kalah, kerana mereka kita menjadi juara.
✿ ܓBerterima kasihlah pada yang menegur, kerana mereka mungkin kita di syurga.
✿ ܓBerterima kasihlah pada yang menyokong, kerana mereka kita punya sumber kekuatan.
✿ ܓBerterima kasihlah pada yang memberi, kerana mereka kita menjadi seperti sekarang.
✿ ܓBerterima kasihlah pada yang berjasa, kerana mereka kita merasa sebuah kehidupan.
✿ ܓBerterima kasihlah pada Allah, kerana setiap ujian yang datang menjadikan kita lebih baik!!

terimakasih semua ;)

Assalamualaikum..huh! Xcel pun dah selesai . tarik nafas separuh lega . perjuangan belom berakhir selagi bergelar pelajar dan hamba yang lemah lagi daif. Alhamdulillah, masih boleh bernafas,menghirup udara segar,dapat lagi menikmati hujan yang tadi membasahai bumi tawau,walau sekejap tetapi masih terasa nikmatnya. memandangkan esok cuti umum . aku sudah semakin tidak suka dengan cuti,memandang aktivitiku sepangjang hari Rabu mengikuti Usrah yg dipimpin oleh cikgu sains ketika waktu dahulu tergendala untuk kali kedua ini . hatiku sudah terpaut untuk mencintai ilmu. sungguh pahit apabila kita ingin membuat perkara yang betul,pasti ada tentangannya . cuti akhir tahun kini semakin dekat . pasti usrah akan lebih tergendala lama . sahabat2 seusrahku yang lebih muda pasti akan meninggalkan sekolah lepas ini, siapalah penyambung usrah ini . aku sahaja. tidak mungkin . aku masih perlukan sahabat untuk meneruskan perjuangan ini . semoga ada penyambung . Allah sedia membantu.


tidak habis curhat jika aku teruskan. tapi xapalah . teruskan dengan cerita kita . ada sudah yang merindui entri dari saya ka..? kalau ada silalah komen. kalau xda xapa . ingat lagi entri sebelum nii yang cerita tentang prom T6 hari tu . Oke, malam hari memang sangat-sangat glamour okay,. kebanyakan menggunakan pakaian serba hitam untuk menampakkan personaliti lebih elegant+glamour.termasuklah diri ini.^_^ ,FYI...aku datang lebih awal sikit dalam 0530 ptg dah gerak dari rumah,sampai hotel kira2 jam 0550 gitu. oke.akuu sorang ja 1st sampai,,kawan2 yang lain kunun2 OTW. aku terlebih over sebab datang awal sgt..padahal acara bermula jam 0700 mlm . ada kebaikan juga datang awal . boleh cop tempat duduk . hehhe . aku jadi penyambut tetamu bagi door gift segala . :) . habis makan ja..my mummy sms "dah habis,jom balik"..pelik,,baru ja habis makan dah nak balik . tapi aku suruh tunggu dulu beberapa minit jam . habis karaoke,cabutan bertuah, bergambar2 dengan artis . aku pun balik lah memandangkan my bestfriend balik awal,aku pun ikut balik awal . :D . tak sabar tunggu next year, dapat sijil penghargaan . lepas tanggungjawab yang amat berat . teeeehheee!!

 oke then..see U again.. 
 wassalam... :)
 shukran,terima kasih...:D
SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.