home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
Bila DIA sudah tiada,jangan tangisi..
Monday 29 August 2011 @ 3:09:00 pm | 0 individual(s)
Assalamualaikum pepol!!!

yeaah!!...aku semangat nak update blog bila tgok blog adik aku terupdate . ohkey, semua pun tau Ramadhan ndak lama lagi mau tinggalkan kita semua kan . kepada yang berjaya, alhamdulillah dan kepada yang tidak berjaya,usaha lagi .tp,kalau nak tahu berjaya atau x puasa kita tahun nii . kita teliti perbuatan yang kita lakukan di bulan ramadhan nii kita amalkan ka tidak dalam kehidupan seharian . okey! sama2 kita ambil iktibar dan pengalaman semasa dalam bulan ramadhan nii . dan cuba amalkan kalau mampu . Okey! Kalau2 besok raya . raya tahun nii aku sambut sederhana . alhamdulillah! apapun aku nak minta maaf kalau2 selama aku berblog nii ada perkataan yg tidak disukai tertulis dalam blog nii . n kepada semua followers ku yang ada sudah mencecah 113 org(alhamdulillah) . bah . terima kasih kamu org yang sudi  follow blog nii . n minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki kalau2 ada benda yang aku tulis kamu xsuka@xpuas hati dalam blogku nii dan kepada yg anjurkan contest2 minta maaf banyak2 kalau pemilik blog(FL's BLOG) nii xjoin contest yg sudah dianjurkan,kepada tutor2 yang sudi kongsikan ilmu mereka.minta halalkan apa yang sudah diajar untuk mengUPGRADE blog nii ya . ya ya ya .
 O-O okey!! : )
SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.