home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
Kita bersua lagi!
Monday, 4 July 2011 @ 8:33:00 pm | 0 individual(s)
Assalamualaikum!!

 Ya,kita bersua lagi hari ni..apa kabar pengunjung setia blog ni..sihat? alhamdulillah.,ya..alhamdulillah juga sebab follower bertambah 1 org..dan terima kasih bnyak2 kepada yang mengikuti blog yang xseberapa rajin mau update nii.oke2..nak cite pasal apa ya!! any suggestion?? yalah..hari nii mcm mau kongsi sikit ilmu bah...eh3,boleh bah kan?? ketika syok membaca di blog seorang kakak nii..aku terasa sedikit apa yang disampaikan dalam blognya nii...jadi...jom lah kita kongsi2kan sedikit ilmu nii kan..apa org bilang sharing is caring kan..jadi aku caring ngan kamu semua jadi aku kongsikanlah.. bismillahirahmanirahim..
   
 ~ Memang Allah Sengaja~ 
 
MEMANG ALLAH SENGAJA menemukan kita dengan orang yang salah supaya kita dapat menjadi penilai yang baik..

MEMANG ALLAH SENGAJA menemukan kita dengan orang yang salah supaya kita sedar kita hanyalah makhluk yang sentiasa mengharapkan pertolongan Allah..

MEMANG ALLAH SENGAJA menemukan kita dengan orang yang salah supaya kita dapat kasih sayang yang terbaik khas untuk diri kita...

MEMANG ALLAH SENGAJA menemukan kita dengan orang yang salah supaya kita sedar bahawa Allah Maha Pemurah dan Penyayang kerana mengingatkan kita bahawa dia bukanlah pilihan yang hebat untuk diri kita dan kehidupan kita pada masa depan..

MEMANG ALLAH SENGAJA menemukan kita dengan orang yang salah supaya kita dapat mengutip pengalaman yang tak semua orang berpeluang untuk mengalaminya...

MEMANG ALLAH SENGAJA menemukan kita dengan orang yang salah supaya kita menjadi manusia yang hebat jiwanya..

MEMANG ALLAH SENGAJA menemukan kita dengan orang yang salah supaya kita lebih faham bahawa cinta yang terbaik hanya ada bersama Allah..

MEMANG ALLAH SENGAJA menemukan kita dengan orang yang salah supaya kita lebih mengenali kehidupan yang tak selamanya kekal..

Wahai sahabat yang kecewa, menderita dan sengsara kerana cinta, fahamilah bahawa kehidupan kita makin sampai ke penghujungnya.. Hari esok pun tidak pasti akan menjadi milik kita.. Gapailah keredhaan Allah dengan melaksanakan seruhanNya dan meninggalkan laranganNya..
 nah,,best kan,,jadi lepas nii,,jgnlah terlalu kecewa kalau kita berpisah ngan BF/GF...sebabnya semuanya telah diatur oleh Allah kan..dan,dan,dan,,pesan seorang kawan baikku,,kalau lah kita nii punya rasa sayang dan cinta terhadap seseorang elakkanlah diberitahu kepada org lain.cukuplah diri sendiri dan Allah yang mengetahuinya..Okelah,,sampai disini dulu ya,,huhh..ndak lama lagi Ramadhan kan..^_^
 Ok,,Terima kasih!!
SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.