home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
Terlalu istimewa
Wednesday 22 June 2011 @ 5:56:00 pm | 1 individual(s)
Assalamualaikum...

Agak lama ya aku ndak meng"update",,mintamaaf sorry banyak2,sapa2 yang tertunggu2 entri yang terbaikterbosan dari aku,,*tampar sampai  sedar*..haha,,ya untuk pengetahuan kamu. sapa2 yang perasan entri yang lalu2 dah aku delete dengan sengajanya atas sebab2 tertentu.ulang suara,aku sudah DELET,.oke, jadi sapa yang x sempat mau baca tuu,maaflah ya..dan terima kasih kepada peng"LIKE" entri yang lalu2 yang sudah terDELETE sebabnya bnyak "LIKE" d entry tuu,,ndak taulah apa yang di"like",kali bnyak gmbarkan,hahah..apapun..terima kasih semua(terharu sgt2). Oke, aku dan kawan2 lower 6 sekarang dalam proses orentasi ya.dush!! punyalah hebat orentasinya,,main2 tepung lah,lempar2 belon lah. kasi pecah belonlah,..hmm..memang sabar aku dibuatnya,,tapi aku enjoy ya!! paling aku sabar sekali bila ada anonymous kasi kenak tepung dengan aku,,mentang2 aku xterkena lempar belon,,tapi xpa,,kotorkotor pun aku memang terhibur sampai hilang sudah suara.

p/s: pssstpssstt,,esok aktiviti kami semua lagi Xtereme dari tadi punya aktiviti..jadi semoga semua    oke2. okelah gottogo..esok mau cari signature semua senior dan cikgu!!tatatititutu,
Jaga diri hiasi peribadi

terima kasih semua!! 
SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.