home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
Dimana Sudah!!
Wednesday 18 May 2011 @ 9:28:00 pm | 0 individual(s)
Assalamualaikum to all bloggers!!

 Alhamdulillah,bertemu jugak kita akhirnya di malam yang agak dingin nii.,.diharap semua sihatsihat ya disamping keluarga tercinta,toink2,ketuk kepala sendiri,ayat panjang lebar mcm nak mula tazkirah lah plak,. mau tau.napa aku jarang meng"Update" blog,aku buntu bah dengan idea,disamping aku sibuk menjadi pelajar tingkatanenam.padahal belum mula belajar pun oke.
   

 Jadi mau cerita apa nii.hurm,pertama sekali mau ucapkanlah berbanyak2 terima kasih kepada beberapa orang Follower yang terbaik yang telah menambahkan bilangan follower yang tidaklah banyak sgt2,,agak terharu jugaklah,dahlah blog nii jarang update,ada juga mau follow..kan,kan,kan,,jadi,terima kasih banyak2 ya kamu semua,sayang kamu semua!!!.                  

hurm,yapasti semua perasan kan,,aku dah sign up Nuffnang.agak ketinggalan sikit aku nii.xpalah bah kan, mudahmudahan dapat lah juga earning duitkan dari blog nii..okelah,,aku mau  out dulu,,esok sekolah lah wei,!!

 sebelum tuu aku tinggalkan sedikit gambar untuk tatapan korang n tatapan aku gaklah,,,hehehe.^_^




  
 
gambar#1:gambar tuu acara melepaskan belon sebagai tanda pakcik n makcik aku dah sah jadi suami isteri,#2:Umi,nanti kawen,nak guna kasut mcm nii,,xmau guna HIGH HEELs,(kasut penngantin perempuan),,hehehe,,#3,yeah,,,LOVE U ma n pa,, hope U happy ever after,"LOVE without RESPECT is nothing..."

 TERIMA KASIH!!!


SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.