home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
Lebih hangat dari biasa
Monday, 4 April 2011 @ 10:08:00 am | 0 individual(s)
Assalamualaikum to all bloggers!!!


 Wah..pagi2 lagi aku wat entry nie,nak tau napa..bab haram aku wat malam.yelah xsggup dah mau berdepan lappy(penat kunun si farah)..u noe wat,bleh2nya aku lupa semalam ABPBH...pergh..sampailah Bfriend aku sms..dia kata mcm nie "wei..ko x tengok anugerah ke di tv3"..aku dengan selamba jawab,,"xlah,aku dah ngantuklah"..trus dia senyap...aku pun layan tdo...hahahaha...xpa2...aku x tengok pun aku tau sapa yang merangkul Bintang Paling Popular 2010...yeay!!memang dah agak si dia yang menang..jadi CONGRATULATION to Shaheizy Sam (padahal bfriend yg aku yg gtau semalam..dya SMS aku)..n yeay..aku sebenarnya memang minat sangat kalu dia dah berlakon..xkira lah watak apa pun dia bawa.memang mantap n best!!aik,,apasal tiba2 aku fanatik ni...cukup,cukup farah!!!..blog yg tadi aku BW semua cerita sal ABPBH..so..aku xnak panjangkan cerita,aku pun nak cepat nie nak p bersiap2 pegi keja . jadi pye3 u alls...sayang u kamu..kamu...dan kamu2 sekalian...hmmm...last but not least...sorry lah xkepitkan gmbar si handsome yg menang tuu eh...*dasar malas*...sila jangan ikut perangai nie ya.okay..last sudaa ni...Salam,,,
SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.