home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
Kena Tag....
Tuesday 5 April 2011 @ 8:26:00 pm | 0 individual(s)
Assalamualaikum to all bloggers!!

Alhamdulillah..aku ada masa nak update si blog nie..macam besa sebelum bukak jak blog..perkara wajib aku bukak dulu iaitu pesbuk..x wajib pun sebenarnya...lol...so.bukak punya bukak...tgok2 noti ada 13...bukak 1 satu2,ada si cantik comel nie tag aku..nak tau sapa sila Klik Sini..so...aku pun joinlah..membayar salahku hari tuu...oke2..
let's gone to the tagging..(grammar pun sudaa salah,sorry mummy) =.=....


Berikan nama sebenar?
Farah Liyana Bte. Ahmad Sofyan(spell btul2 ya nama bapa tuu)....:D

Umur?
sekejap lagi 18 tahun sudaa...

Pakwe/makwe siapa?
hmmm....perlukah dikasi tau...hahahaha..

Adakah blog anda ini cantik?
aha...blog aku nii biasa2 saja...tp,,kamu2 sukakan....:D

Anda rase nak buang tak blog ini?
hmmm....fikir2 dulu...hahaha...tidak kali ya mau dibuang..sayangku bah nie... : )

Anda rase nak terjun dari kereta???
hmmm....x mungkin...gila apa terjun dari kereta...terjun bangunanlah...mantap sikit...*farah tipu kamu*

Apakah hadiah yang paling anda nak tapi belum dapat?
apa ya..aku mau kereta,aku mau DSLR,semualah...tamakkan...

Siapa yang anda nak tag??
sapa ya...ohhh
si Afiqah

terima kasih yang men"tag"..terima kasih yang membaca.... : )
SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.