home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
Kembali Lagi...
Saturday 2 April 2011 @ 10:53:00 pm | 0 individual(s)
Assalamualaikum to all blogger!!

Wah,lamanya aku x update blog nie (nada2 mcm org sgt sibuk di dunia)..hahahaha..perasan sekejap mcm ada yg prihatin ngan blog nie.~sigh~,oke2,.korang mesti tertnya ke mana aku menghilangkan..jeng3. aku sebenarnya masih terikat kontrak di tempat kerja..hahaha..that's why aku x update untuk beberapa hari. *farah,mcmada jak yang kisah bah*,what ever..korang tak nak tau..aku bagitau gak. hmmm .oke2,kita stop untuk cerita kerja2 ya..kita cite sal pa lagi ya...ada cadangan ka?? sila2 lah bagi cadangan ya...hmmm,,orite!!to Cik Syiela sorry bab xjoin contest yang dya tag tuu,,bukan xnak join..aku betul xda masa,smbil2 buat muka org tertekan kunun  ..hohoho,daaaaannnnn...untuk kawan baik ku Cik Zimah mana ko...????hehhehe...bha,bha,bha...cukup smpai disini dulu cite2 kosong ya,..next time kite jumpa lagi di lain entry ya..tunggu saja : )

p/s: kebiasaannya kan..lau org yg lama x update..mesti panjang lebar dibebelkan,tp,lau aku nie se ciput bah kan...apa pun harap kamu enjoylah ya..love ya!!
SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.