home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
Giveaway Ujang 9897
Tuesday, 19 April 2011 @ 12:39:00 am | 0 individual(s)
Assalamualaikum to all bloggers!!!

Terima kasihku ini wahai Cik Dayang sebab tag untuk ikut kontest nie Panggil Aku Ujang,so dengan senang hati aku pun ikutlah...hadiah pun boleh tahan lumayan...nak join senang saja.jom kita mulakan...

Cara dia buat entri mengandungi :

                  1) Letak Header Pilihan Malaysia kat atas tu ...hahahah (tak wajib) kata penganjurlah...hehehehe
 

                    2) Letak satu gambar korang yang sempoi ...( tak wajib) 
     Dah kata tak wajib aku xletaklah....hehehe...aku xda gmbar sempoi lah incik penganjur...kalu gmbar sebelah tuu sempoi tak..

                    3) Bebel la apa-apa..nak kutuk blog aku pun boleh...('',) ( tak wajib)
 nii pun tak wajib jawab...aku jawab gak...hah...aku pun terkejut bila buka blog nie..haduyai.."12 orang tengah kentut" di freeuseronline...hmmmm....pa pun blog nii santai saja wpun baru je BW blog ini incik...hehehe..dia suka ngan Lisa Surihani n Heliza Helmi lah...kebetulan pulak sama...lol...

4) Tag 2 orang (bagitau la dorang ek)
nak tag semua yang singgah blog nii boleh??boleh lah...Oke2
nie adalah orang yang bertuah tuu:
   
                                                5) Tinggalkan entri penyertaan di entri INI
terima kasih daun keladi....rajin followlah penganjur ya...last note from him...(",)....
SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.