home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
Akhrinya siap juga....
Friday 8 April 2011 @ 11:43:00 pm | 0 individual(s)
Assalamualaikum to all bloggers!!

Alhamdulillah..akhirnya siap jugak aku punya SPA8..ya,FYI,u alls,,,aku isi SPA8 nii..bab aku nak jadi nurse...tuu jak alasan yang boleh aku bagi...hahhaha...nii adalah kali kedua dah aku isi..bab tadi awal2 nak reg masuk...naik darah aku dibuatnya..asyik error sajaa..then...aku p solat lah dulu...(solat wajib diutamakan)...jeng2..bukak lagi balik nie komputer.,then bukak laman yang sama.dah dapat bukak.Yeah!!!.adeh..penat kesian nie komputer..teda rehat2nya...hehhe..xpa,,t aku xda 2 minggu dekat umah..ko rehatlah puas2 ya kom... Oke..the end of the story molly pasal SPA8 ya...doa2kan aku supaya dapat yah...nie laman web rasmi si SPA8,sapa mau isi...isi jak k...dah dibagi link tuuu...: )
 

 Hati bergumbira sekarang...yalah,,bab xlama lagi aku akan berhenti keja n bercuti2 Malaysia,semua ada disini,,,tetiba plak menyanyi...hehehehe...bukan itu jak tau,,,aku berbesar hati bab Wan Hazel dan HannaFauzann datang jugak ke blog aku nie,..Oke2,,aku salu tau BW di blog dorang ber dua nie..memang cantik sangat....BTW,,,thanks so much...wpun xjadi follower,,jalan2 di blog yang kureng cantik nie pun sudah memadai.(btul2...muka terlebih serius dah ni)...korang2 yang mau tutorial silalh ke blog wan  and hanna yea,,,,korang percaya x,,,kalu x caya sila toleh kiri sekarang xpun tgok gambar bawah...Okelah..penat sudaa mau taip2 nii,,,korang semua...Happy Holiday yah...!!(sejak bila cuti sekolah nie)...ohh..tak..selamat beristirehat di hujung minggu,,,sayang u alls!!
macam biasa klik imej untuk penjelasan yang lebih jelas....

SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.