home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
2 malam yang sangat menyeronokkan...(=.=)
Monday 18 April 2011 @ 2:19:00 pm | 0 individual(s)
Assalamualaikum to all bloggers!!
Agak panas ya diluar,sampai boleh hitam kulit.tapi ramai gak pelancong yang bermandi manda...hmmm..aku x kot mandi,wpun bernafsu mau mandi.hahaha,,tp trus hilang nafsu mau mandi sebab bnyak omputeh yang yang seksa seksi..so,,aku ambil kesempatan nie mau updatekan blog semasa keberadaan ku di negara org,maaf ya tiada gambar untuk tatapan kamu semua,tp xpa...di entri yang baru akan diUPLOAD gmbar yang menarik ya...sabar lah ya...nie aku wat entri bab aku bosan tahap yang betul betul gaban,dahlah aku xleh bukak FB,..YM ja boleh..sabarnya aku...Okelah..sapa yang rindu aku tuu..bah YM lah kita ya...hahhaa.(perasan kunun si farah dirindu.."boooooo" to her)..Oke biarlah aku mulakan ceritaku disini..Oke semalam,,lepas jak makan malam,,,ohh ya menu dinner aku "TUNA + NASI+STRAWBERRY SHAKE"[promote gitu]...then habis ja makan..aku jalan2 ditepi laut...take a simple pic...n so on...n yeah...punya syiok berjalan xsedar sudah jam 10 malam...aku pun teruskan perjalanan pegi mart yang berdekatan..beli makanan segala n barang keperluanku...then selamat sampai ke bilik aku di resort nie trus online FB,tp sgt2lah mendukacitakan,,,sabar ja sot,aku pun  tutup lappy then tidur...Oke, my breakfast for today is maggi cup,mineral water,n bread very healthy food right but i enjoyed it..hOhOhO...that's it...~to be continued~
p/s:pssst!!korang lihat atas..header aku dah transparent kan..thanks to Bibiy,,eh kamu2 yang belum follow or jenguk blognya..silalah terjah ya!!
p/s/s:Thanks to Syiela  sebab dia yang bagitau sal nie...
SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.