home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
Korea lagi....=)
Saturday 5 March 2011 @ 12:34:00 am | 0 individual(s)
Assalam to all bloggers!!!

weee....hari nie nak share skit ngan korang2 semua...haha...nie mau share drama yang tiap hari Isnin dan Selasa yang aku xpernah miss...lau miss nyesal sgt2,bab xda ulang tayang..heee...tue lah dia Dream High,first drama pun best gak Marry Me Marry dan Thank You(di Tv3)..hahaha...aku dah fall in love tauk ngan drama nie...lagu2 nya pun sangat2lah "best"...pelakon2nya hmmmm jgn ckplah..hensom n lawa2,,,fuhh!!semburu saya..hehehe...aku mmg Die Hard Fan ngan drama Korea..ahahhaha...aku pun sebenarnya berhajat nak pegi Korea..huhu...sejuk2 tempat tue..ada salji...teringin juga mau pakai  baju tebal2..hahaha...*merepek*....ala...promote ke nie...hmmm(layan zasss)...InsyaAllah,,tercapai hajat tue....=) yalah-2...xnak merepek lama2 nanti  tak pasal2 korang meluat dah nak usha2 blog nie...oklah aku tinggalkan korang gmbar and OST DH tue yarh...have fun....Thank you..


Marry Me Mary

*
**
***
****

Dream High
*
**
***
****
*****
******
hah,nie plak Ost DH
dengarlah ya...lau suka sila klik butang"like",Tqsm
SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.