home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
Ke mana menghilang!!! =)
Thursday 10 March 2011 @ 8:16:00 pm | 0 individual(s)
Assalamualaikum to all bloggers!!!!
Hilang...hilang...hilang...sapa yang hilang nie,*ala kalu ko ilang sekalipun xda spa yang carilah*aku bermonolog sendirian ya...aha...agak berdebu dah blog aku nie x ter"update"...bukan apa aku tak da masa nak update..tp ada masa untuk tukar background,,,apalah....ok2 tak mau cerita lebih2...cerita lebih pun xda gak yang mau baca...*hah tau xpa..FL..?*..Okay smbung cerpen..=)...tadi pagi aku dan mcik kesayangan aku pegi beli pin num untuk KPLSPM,alhamdulillah..tak ramai 'penghuni' bank masa tue dan masa aku berurusan pun xlama,..dan,dan,dan,alhamdulillah aku dah isi permohonan..terima kasih kepada akk yang telah tolong aku tadi..thanks to umi because help me just now,,,love you umi so much...oklah..sesapa2 yang dah isi permohonan tue..doa lah banyak2,,n tawakal mudah2an Allah bagi yang terbaik untuk kita ya..Amin...=)

p/s:huh..xsabar dah nie menunggu kepulangan sygku...Welcome Home Sayang....=)
p/s/s:kalu sudi baca lah lagi ya..supaya bersemangat juga aku mau buat n3 baru hari-hari...hahahha...
p/s/s/s:Thanks So much 4 ur reading....
SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.