home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
Kalaulah aku ada magic....
Monday 14 March 2011 @ 12:38:00 am | 0 individual(s)

Assalamualaikum to all bloggers!!!oke2,hari ini Cik Gula a.k.a Cik Ieka invite aku ikut join yg di atas tue,,.hmm..so..aku pun dengan rasa teruja ikut contest yg ke-2 nie...weee...syok..Tq sis,,ok2 nie contest KALAULAH AKU ADA MAGIC,..so,,tanpa buang masa...aku akan bercerita pasal nie..oke.. =)

firstly..kalau aku ada magic aku nak buat satu taman tema di Sabah nie,,yalah,,jadi x kempunan gak sapa yang xpenah pegi kan...tambang mau pegi luar negara pun mahal...so..dengan senang hati lau aku ada magic aku mau buat satu..bleh kan?mestilah boleh...sapa sokong sila like ya...=),jadi nielah rupa sabah bila ada taman tema tadaaaaa
    



second,kalu aku ada magic aku nak jadi orang mcm kat bawah nie.hah...lau aku jadi mcm nie...dengan sekelip mata jak aku dapat pegi ke tempat yang aku suka...dan sudah pasti tempat pertama aku nak jejak iaitu KOREA...hahaha...syiok kan...nah...sapa mau ikut senang..xpayah ada tambang...juz tutup mata..dalam beberapa saat jak...sudah sampai...xhebat kah tuu...??

 
hah..nielah dia Jumper,first aku tgok movie nie dah lama dah..x ingat umur brpa masa tue.pelakonnya 
fuuhhh...kacakkan.,oke2,mengarut sudah.,jom.,kita beralih kepada cerita seterusnya.




 
kalau aku ada magic aku mau ada satu tongkat macam harry potter nie..senang sikit aku nak tukar2 kereta lau mau bercuti kan...kakakaka..tunjuk jak kereta apa nak digunakan...tuptuptup..ada dah depan mata...fuuyooohh... : )




last but not least...aku teringin nak hidup mcm "fairytale"...ala yang mcm Cinderella,Snow White,Sleeping Beauty,and so on...yelah hidup dorang nie happy je salu kan...apa org bilang..happy ever after...hahahaha...

naa...tgok..aku x tipu kan...bila dorang sedih..dorang akan nyanyi or doing something to forget their problems..dan.,,kalu dorang sedih..ada jak binatang2 yang akan tolong dorang kan...hah...xkah best tuu...aha... ( :


Lastly...kalau aku ada magic aku nak gunakan magic aku tuu..untuk kebaikan..ahhaha..aku nak tolong orang yang susah lagi memerlukan dan kalu aku ada magic jugak aku nak cepat2 kahwin dengan prince charming..ahahaha...sebenarnya contest nie sedikit berkaitan ngan aku,masa aku kecil dulu salu dreaming2 kalaulah aku ada magic..aku nak bla...bla...bla...dan...xsgka akhirnya tercapai...dan..aku dapat gak ceritakan ngan kamu orang semua... okelah...rasanya sampai sini saja ceritaku ya..kawan2 blogger yg teringin nak ikut contest nie hah senang je syarat2 penyertaan hanya pelu klik SINI dan sila ikut segala peraturan yang telah disediakan...oke..have fun...tatatititutu... : )


p/s:thank you for reading..ILY...

SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.