home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
hooray....March
Wednesday 2 March 2011 @ 12:02:00 am | 0 individual(s)
Assalam to all bloggers!!!

Nah,bulan Mac sudah,masa berlalu begitu pantas sekali.rasanya mcm kemarin ja aku tinggal Lahad Datu.di situ aku keja sebagai nanny sementara,ada kan dulu aku cite.terasa rindu plak ngan Qistiena(nama baby yg aku jaga tue) agak2 besar dah ka dia tue ya..aish..tetiba plak perasaan rindu nie dtg.yalah.mana taknya.aku yang jaga baby tue.tp,xlama lah..genap dia sebulan.lepas jak wat akikah.aku pun baliklah hometown aku di Tawau.dan.selepas itu bermula aku bekerja sebagai "pembantu bengkel" di sekolah aku...hehhe...bnyak benda aku wat dalam bengkel tue..haih..dah nama pun bengkel msti lah bnyk yg perlu dibuatkan..ayoyoyo.best gak lah wpun aku sebenarnya bosan dalam bengkel tue..yalah kadang2 aku sendiri ja dalam bengkel tue...bagi yg satu sekolah aku mcm si ayu Syiela,si cantik Zima,dan xlupa gak kwn baik aku dalam kelas akaun Nana,dorang tau tue yang bengkel tue amat amatlah "keras"..kan kan kan...=) tp,,aku berani bah sendiri2,makhluk2 tue xpenah gak usha2 aku hehehe.huh..moga2 dijauhkan.AMIN..

apa lagi ya...ohh ya.bulan Mac nie gak mcm xsabar menunggu kepulangan sahabat baik dari PLKN..hehehe.dan lepas tue..jeng..jeng...jeng...keputusan SPM xlama gak diumumkan...haih...resah hati tuan punya blog nie..tawakkal dan redha jak dengan keputusan.dah wat sehabis baik.sebaik2 penentu adalah yang Maha Esa.btul tak?betul lah bah.kan,kan,kan.dan..aku juga sebenarnya xsabar nak terjah negara orang...=) ehm,rasanya tue jak lah untuk malam nie.aku pun nak tidur.Baiklah.kiranya tidak ada apa2 lagi yang ingin diceritakan.jadi saya sudahi dengan tasbih kafarah dan surah Al-Asr..(teringat kat ustazah masa form 5 dan masa ikut usrah).weee...:-)

p/s:kebetulan entri aku sama ngan Syiela...=)

SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.