home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
SPM semakin dekat.
Tuesday 22 March 2011 @ 1:03:00 pm | 0 individual(s)
Assalamualaikum to all bloggers!


Firstly,nak minta maaf lah bab lama x "hupdatekan" blog nie...hehehe...ehm,okay2..so,sapa nak BW blog nie..sila2lah BW yea...kehadiran anda amatlah dihargai.dupdapdupdap...nah,,dgr tuu haertbeat aku dah laju sgt2,nak tau napa ======>Tomorrow is the day SPM result...kepada semua calon2 SPM'10 semoga mendapat keputusan yang baik.InsyaAllah, debaran kian dirasai.Stay cool ja(ecece.fara stay cool konon).Cerita sal result nie sgt hangat di pesbuk and kawan2 blogger semua post sal perasaan masing-masing membuatkan aku bertambah pusing memkirkan hari esok.Aku nak cite panjang2 sebenarnya.yalah nak juga aku meluahkan semua apa yang terjadi selama aku xupdate blog(perasan jap ada org caring ngan blog aku),.HoHoHo,yayayaya,aku tau semua xda mood nak post cite2 bestkan tambah lagi sok hari penentu masa depan.so,aku pun xnaklah cite2 pnjang,t merapuh ta tntu pasal lak,semoga kita mendapat kesudahan yang baik.Korang2 yang baca post nie,harap korang dapat result yang GEMPAK!!!!.Doakanlah kejayaan aku yah...=).Terima Kasih.




SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.