home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
hmmm....ada muka ka???
Monday 14 February 2011 @ 8:31:00 pm | 0 individual(s)
salam to all blogger n salam maulidur Rasul 1432H...
aku  curi ambil dari Flickr....hehehhe........

hmmmm...nak diceritakanlah masa aku ikut mak aku p sekolah,saja nak jalan2 di sekolah lama sekaligus dapat jumpa ngan cikgu yang sangat dirindui..hmmm...so..dipendekkan cerita..aku dah sampai kat "car park' and kuar dari keta dengan membawa beg pakaian...n dalam perjalanan nak ke bilik mak aku,biasa aku melalui jalan dari masjid untuk sampai ke bilik mak aku...masih dalam perjalanan nie...aku berjalan dengan selamba jak dengan t-shirt lengan panjang,tudung bawal,dengan beg sandang...tetiba ada sorang pelajar nie yang aku anggap sebagai adik2lah kunuk....dengan selambanya juga dia memberi salam mcm nie kira2 dialognya..."Assalamualaikum..Cikgu"..punya aku terkejut...n senyum2 jak aku menjawab salam budak tue...mak aku kat belakang pun turut senyum...hehehe...so..dengan rasa rendah diri..aku bermonolog dalam hati "bolehka aku jadi cikgu"dengan ilmu yg teramatlah sedikit lagilah dengan saiz aku nie yg comel2 n kecik plak tue...nak mengajar pula anak2 bangsa...rasa sedih...gembira pun ada bila dgr dipggil dengan perkataan keramat tue...huh...pa pun...aku harap korang2 yg baca ke.terbaca ke blog aku nie...doa2kanlah aku supaya dapat tempat kosong di IPTA ya jadi leh gak impian aku tercapai...sama2lah kita berdoa...oklah aku dah penat nie..thanks so much yaww 4 reading this entry...:-)


SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.