home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
High tea....*_^
Thursday 24 February 2011 @ 4:46:00 pm | 0 individual(s)
 As Salam to all bloggers.camat petang....


hehehe...nielah hidangan high tea aku....hahaa...tipu2...aku ambil pic nie dari atuk Google aku lah...pa pun..biasa2 ptg macm nie,,aku ngah kemaz2 umah smbil layan radio di astro...hahaha..smestinya Hitz.Fm hmmm...pa lagi ya mau dicitekan...ya..aku hari ini aku offfday..jadi ada masa mau update blog nie(harap2 ada yang nak usha n baca blog nie)...huhu..ptg2 mcm nie teringat plak ngan BFF aku yg nun jauh sana (SANDAKAN)...yeay..xlama lagi BDAY dia...mish her  damn much n sgt ko kuat2!!!hehehe...arh!!xnaklah feeling2 arh di ptg2 nii,xseronokkan,jadi kita enjoy dulu ngan secawan teh ya!!!
ayuk...mashikeh Mogoseyo...Jal-Ga


SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.