home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
Cuma Aku....
Wednesday, 23 February 2011 @ 12:18:00 am | 0 individual(s)
assalamualaikum all Bloggers!!!

hah...ehmm..pernah dgr tak tajuk entri tue...hehheehe...hah...sebenarnya tadi duk depan lappy online peshbuk lah...tiba2 tertengok VC dari Heliza Helmi..hehhe...sebenarnya aku minat ngan Heliza nie...cute dan cantik kan mcm aku kamu2 semua..ahakzz,gurau jak..aku x comel & xcantik pun..tuut.tuut.tuut.nenonenoneno...lari topik dah...ehmm...sebenarnya nak kongsikan klip video nie...besh bah lagu nie,tetiba aku "ter"jatuh cinta ngan lagunya..mcm ada kena mengena ngan diriku(perasan lagi,huhuhu)...adui.penyakit pa lagi malam nie yg terkena ngan ko nie farah...tetiba kuat perasan plak...hahahaha...xpa2..biarkan jak "dia"(FL) tuu dengan WORLD nya...lagi bgus kamu2 semua layan VC nie kan...sorry guys..nie bukan official video yarh...Jom kita layan lagu nie...!!!
lirik disediakan oleh Cik Farah yarh!!!=)(perasan lagi..biarlah CUMA AKU)



Lirik lagu CUMA AKU
Aku suka kamu aku cinta kamu
Aku sayang kamu tapi kamu tak suka aku
Aku kenang kamu aku bayangkan dirimu
Aku rindu kamu tapi kamu tak rindu aku

Mana ada cinta jika tiada rindu
Mana ada kasih jika tiada sayang
Apa kata kamu mahu undur atau maju
Mungkin cuma aku tapi kamu belum tentu
Untuk apa cinta jika tiada sudi
Untuk apa kasih jika tak memberi

AKu suka kamu aku cinta kamu
Aku sayang kamu tapi kamu tak suka aku
Mana ada cinta jika tiada rindu
Mana ada kasih jika tiada sayang

Untuk apa cinta jika tiada sudi
Untuk apa kasih jika tak memberi

Mana ada cinta jika tidak sudi
UNtuk apa kasih jika tak memberi

Mana ada cinta jika tiada rindu
Mana ada kasih jika tiada sayang

Untuk apa cinta jika tidak sudi
Untuk apa kasih jika tidak memberi
Mana ada cinta jika tiada rindu
Mana ada kasih jika tiada sayang

Lirik & Lagu oleh HELIZA HELMI
SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.