home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
best!!!
Thursday 10 February 2011 @ 11:13:00 pm | 0 individual(s)
salam to all blogger...

pa yang best tue ya...ehm..sebenarnya xda pa pun...ehm..dah FEBRUARI dah kan[sengaja highlight wana merah jambu],so pasti dah fahamkan...ehm...nak dijadikan cerita aku nie xpandai nak bercerita..so,sempena bulan nie..kita nak bincang sal pa..jap lagy Valentine nie...ehm... serius nie sebenarnya aku xsmbut pun perayaan nie[semoga ditetapkan pendirian]...perayaan nie xpatut kita raikan..btul tak...amat2lah bercanggah dengan syarak..so..sebagai seorang muslim jauhkanlah diri dari perkara ini...ingat x post pertama yang entry Nenonenoneno[melebih plak],,,sebenarnya aku memang nak sangat bunga ros..hehehe..tp bukan sempena Valentine tue...bunga ros cantikkan...ehm...even bunga nie cantik tp ia mempunyai duri yg sangat tajam...[adakah duri yg xtajam]..hehehe..pa pun..back to the story morry kite tadi...aku saja nak post sal Valentine nie awal dari due yg sebenar...bab..tajuk nie tersangatlah HOT!![lebih hangat dari biasa]bila ja bulan Februari...heehaa...lau nak tau lebih lanjut tentang Valentine a.k.a hari kekasih nie sila layari [ILUISLAM]...pa pun semoga aku harap kita semua dapat mempelajari sesuatu untuk kebaikan diri sendiri n org lain...ingat aku ngan misi nie "Bantu Diri Untuk Bantu Orang Lain"...[PRS SMKJPT 07/08] dulu aku adalah salah seorang Pembimbing Rakan Sebaya...hehehe...so bidang psikolagi aku memanglah teramat terer[perasan lebih ja]..gurau2 ja eh,..aku x expert pun sebenarnya...btw,sambil kita berBLOG kita kongsi2 ilmu erk...xkira ilmu duniawi or ukhrawi...oklah,smpai sini sajalah bebelan aku panjang berjela nie..thanks so much yaww...:-)
SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.