home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
oh...Tidak!!!
Thursday 30 December 2010 @ 12:01:00 am | 0 individual(s)
huh....hmpir saja aku kehilangan blog kesayangan aku nie...hmmmm...lau x bnjirlah umah aku nie....uwauwauwauwa....='( even blog aku nie x seChantek blog2 kawan aku...ttap gak aku syg,hehehhe...xnak da gtl2 tgn nak kacau blog nie...sensitif tol...pengajaran hari tuk nie lau  xpandai ikut tutorial...xyah memandai...kan dah pucat semacam...=D mintalah ajar ngan org yang pakar dalam bidang nie...Okey Dokey....wanna sleep now....
Annyeong...Assalam...=) 
thanks to my bro....=D  

SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.