home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
Kisah Cinta
Tuesday 28 December 2010 @ 1:17:00 am | 0 individual(s)
Annyeong haseyo....Assalam...

psst...akhirnya dpat gak aku lagu yg agak lamalah dicari...tjuk lagu nie jd tajuk utama entry nie...hmm...lagu nie pertama kali dengar masa nak sahur...ala..besakan di TV9 Dekat Dihati tygkan lagu2 nasyid pagi2...hah..nielah lagu kesukaan BF aku(jgn salah fhm ya..BF aku nie pmpuan RAFIDAH namanya)...lau pagi2 nak sahur mesti dia sms aku suh bukak channel nie...dan akhirnya aku juga jatuh cinta ngan lagu nie....FeelHoney penyanyi nya nie..kumpulan nasyid indie...best dorang nie...wpun dressing ala2 indie...tp..secara x langsung drg menyebarkan dakwah...hmmm....pa pun..sentiasa ingat.mana2 lagu yang best pun xda yg bleh tandingi zikir...btul x??so...syok2 dgr lagu jgn lupa juak selalu dengar zikir ada tue di Astro Oasis...sama2 kita beringat untuk kebaikan...semoga mendapat manfaatnya dan beroleh kemenangan di SANA....InsyaAllah...selamat beramal...=)

p/s: pesanan ini khas untuk FARAH LIYANA tuan empunya blog....=D


p/ss: kepada followerQ yang disayangi"mana yang baik jadikan teladan..dan yg xbaik itu jadikan sempadan"

SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.