home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
NOTA CINTA
Wednesday 3 November 2010 @ 4:51:00 pm | 0 individual(s)
Terkesan dalam diri setelah membaca blog cikgu kesayanganku....hmmm....suatu perjalanan hidup yang bakal ku tempuhi....hidup yang penuh dengan halangan....terasa amat takut untuk mahu hidup sendiri,teringin mahu hidup dalam suasana ingat-mengingati antara satu sama lain....tetapi hakikatnya...aku perlu tahu..bahawa aku terpaksa juga menempuhnya....aku juga bakal merindui teguran2 cikgu...sindiran...malah..nasihat yang tak henti2 yang bisa membuat aku dan rakan2 juga terasa dikongkong....tapi jauh disudut hati....aku mengerti semua itu untuk kebaikan kami semua....aku juga bakal menjadi dewasa yang matang dalam semua hal....dan pada masa itu aku juga hari2 akan berhubung dengan orang ramai sehinggakan imanku yang senipis bawang ini boleh tergugat....manusia boleh berubah dengan sekelip mata.

Doaku semoga aku dan sahabat dan sahabiah terus berada di pangkal jalan yang benar,dan doaku juga buat sahabat baikku yang bakal aku tinggalkan semua...semoga dirimu diberkati oleh Allah....dan doa buat diriku..semoga kuat untuk menempuh hidup yang bakal ditempuh....
dan kutitipkan doaku buat insan yang jauh dimata..dekat dihati...semoga dirimu sihat selalu dan semoga menjadi pria yang berjaya satu hari nanti...andai dirimu benar2 jujur mencintai seorang wanita.....maka cintalah dia dengan sepenuh hatimu agar kau beroleh kebahagian dunia akhirat....jangan pernah kau sakiti....sayangi dia sebagaimana kau menyayangi dirimu sendiri....=)

maafkan segala salahku selama ini wahai sahabat sahabiah yang kusayangi....=)

Serta buat umi dan abah tercinta....maafkan segala dosa dan salah puterimu ini...doakan kejayaan puterimu ini...agar dia bisa membalas segala jasa baik kalian...doakan juga agar puterimu ini berjaya dunia akhirat...=)

~salam perjuangan~
penulisan yang agak "tergantung"

Labels:

SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.