home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
salam eid!!!!
Sunday 12 September 2010 @ 12:42:00 am | 0 individual(s)
(11.00 a.m - 10.00 p.m)
hari ini...huh...tetamu membanjiri umah
kami buat open house kcil2lan ja...tp...huh...rezeki dtg...alhamdulillah...
gethering family lah kunun kazen2 ak dtg sume...best dpt berkumpul ramai2...tp...malangnya aku plak yg sakit...
huh...dtg plak "asthma"
huh...napalah "dia" dtg tym raya....
xpalah...aku anggap nie sebagai "kafarah dosa"
.....jd...abahQ bawa p klinik...huh,,,nsib bukak...lau x...tdolah aku ngan penyakitQ nie...huh...terpaksalah aku makan ubat...fuyoo!!!ubat bukan main bnyk...
ada stu ubat nie...dari aku kcik smpai besar aku mkn ubat tue....
sebati dah ubat tue ngan ak....

ok lah geng...sampai disini ja aku leh cite...skit is coming...!!!
nnti sambung lagi ya...


~salam perjuangan~

Labels:

SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.