home profile Affiliates Facebook Iluvislam follow
hmmm....bingung...!!!hilang arah!!!!...dpat ilham=cerita hati,,,
Monday 6 September 2010 @ 3:45:00 pm | 0 individual(s)
salam...
hatiQ xtau napa bbrpa hari ini xsdap jak...
huhuhu,,,,mgkin rasa bersalah sama BF(bestfriend)
hah....dia xprnh nak fhm sedikit perasaan sahabatnya nie....
hmmm.....aku sayang dia mcm kakk aku sendiri dah....tp...
dia kini dah ada kehidupan sendiri...aku cuma berdoa supaya dia selalu dijalan yg benar....
aku ingin aku n dia...& kwan2 lain berjaya dunia dn akhirat,....


hmmmm....apakah semua nie dugaan untuk mendapat kemanisan dalam bersahabat....sabarkan hati ku ya Allah....




cinta...cinta....n cinta....

dilamun cinta....owh,xmungkin...aku ttp ngan pendirianQ....xnak da "kapel2"
xnak...xnak...hmmm...bila tba masa,n aku dah bersedia,ada org nak....aku teruskan...
cinta nie biarlah untuk mama n abah aku...aku cinta sahabatQ...cinta studyQ....cinta akn Allah n Rasul....semoga terpelihara....aMeen ya rabb....



SPM....SPM...SPM.....


aku ingat ada sorang kenalan aku dia salu ingatkan aku supaya blaja bek2....bggakan mama n abah...yes bOss...time kasih atas peringatannya....

Labels:

SiBajuPutihRibenBitu

20 year old.
my birthday is 8 november.
this is my personal site.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.